Wednesday, March 19, 2014

Program Bacaan Yasin dan Tahlil anjuran Biro Agama dan Dakwah

Program Bacaan Yasin dan Tahlil anjuran Biro Agama dan Dakwah, Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Pontian dengan kerjasama Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Kampung Dalam, Pontian.

Orang ramai dijemput hadir seperti ketetapan berikut.




Barisan AJK Surau yang diketuai oleh Tuan Imam Surau Al-Ikhlas, Ketua Cawangan Kg. Dalam, Tn. Hj. Kayon dan Tn. Hj. Mohd Khalid B. Surajee. Bacaan Yassin ini dipimpin oleh Tuan Imam Surau Al-Ikhlas.

Antara AJK Pemuda yang hadir pada malam tersebut ialah Saudara Mohd Zaki & Saudara Hj. Mohd Nasir Sarkan.





Saudara Ariffin dan Fyeruss yang turut hadir pada malam tersebut sedang membincangkan sesuatu berkenaan program seterusnya. 


Saudara Iskandar, Ketua Penerangan turut melapangkan masa untuk hadir ke program Bacaan Yasin dan Tahlil di Surau Al-Ikhlas pada malam tersebut. Di sebelahnya ialah Sdr. SUK, Mohd Ehsan yang sentiasa sibuk menjalankan tugas tidak mengira masa dan tempat.

Sdr. Nasaruddin B. Mohd Noh, selaku Ketua Pemuda Cawangan Kg. Dalam sedang memberi ucapan dalam majlis tersebut. Antara petikan ucapan beliau adalah beliau mengucapkan jutaan terima kasih dan tahniah kpd AJK Pemuda UMNO Bhg. Pontian yg tlh berjaya mengadakan program keagamaan ini. Beliau mengharapkan lebih ramai lagi golongan anak2 muda untuk turut serta dalam program keagamaan spt ini. 




Sdr. Fakhrur Razi ialah salah seorang Ahli Pemuda Cawangan Bandar Pontian merangkap AJK Biro Media Online Pemuda UMNO Bahagian Pontian, turut hadir pada program tersebut. 

0 comments:

Post a Comment